Regulamin programu lojalnościowego PP
I. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa zasady udziału w programie lojalnościowym obiektów Platinum Palace, zwanym dalej Programem.
2. Program skierowany jest do wszystkich osób, które przynajmniej raz były Gośćmi w jednym z obiektów należących do grupy obiektów Platinum Palace (aktualna lista obiektów PP znajduje się na stronie www.platinumpalace.pl).
II. Warunki przystąpienia do Programu
1. W Programie może wziąć udział każda pełnoletnia osoba fizyczna, która będąc Gościem jednego z obiektów PP złożyła „Deklarację uczestnictwa" w programie lojalnościowym oraz podpisała oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie jej danych osobowych, dla celów korespondencyjnych związanych z realizacją niniejszego Programu oraz celów marketingowych.
2. Potwierdzeniem przystąpienia Gościa do Programu jest Karta Lojalnościowa Gościa, wydana bezpośrednio w recepcji hotelu po złożeniu czytelnie wypełnionej i podpisanej Deklaracji uczestnictwa.
3. Karta jest kartą imienną i może być wykorzystywana jedynie przez właściciela karty, zwanego od momentu przystąpienia do Programu – Uczestnikiem Programu.
4. Karta jest ważna bezterminowo.
6. Karta nie jest kartą kredytową ani płatniczą.
III. Zasady działania Programu
Uczestnicy Programu otrzymują rabat 10% na usługi noclegowe i gastronomiczne, realizowane w grupie obiektów PP. Warunkiem uzyskania rabatów PP w przypadku dokonywania rezerwacji drogą inną niż przez stronę INTERNETOWĄ (mail, telefon, bezpośrednio w obiekcie) jest powołanie się na uczestnictwo w PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM w momencie składania rezerwacji, zamówieniu oraz okazaniu na miejscu każdorazowo karty lojalnościowej. Każda karta posiada indywidualny kod, który należy podczas składania rezerwacji podać. Tym samym naliczany zostaje rabat dla gościa.
Warunki i zasady przyznawania rabatu :
- rabaty nie wiążą się z innymi promocjami
- rabat nie dotyczy rezerwacji grupowych powyżej 5 pokoi, zorganizowanych imprez, konferencji, wesel etc.
- rabat nie dotyczy osób korzystających z cen korporacyjnych
- rabat tylko dla osób dokonujących rezerwacji bezpośrednio telefonicznie, mailowo lub przez stronę www.platinumpalace.pl (rezerwuj online)
- rabat przyznawany jest osobom, którym ta karta została wydana – nie można przekazywać karty osobom trzecim
- kartę należy okazać każdorazowo w recepcji
- Przystępując do programu lojalnościowego, Uczestnik wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazach danych PP. Dostęp do bazy danych mają obiekty, które uczestniczą w programie marketingowym PP. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji, ułatwienia dokonywania kolejnych rezerwacji oraz w celach marketingowych (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych). Uczestnikowi przysługuje w każdym czasie prawo wglądu do jego danych osobowych i ich aktualizacji bądź żądania ich usunięcia.
Powyższa zasada naliczania punktów nie może być stosowana w przypadkach gdy Uczestnik Programu:
a) Korzysta z cen korporacyjnych.
b) Dokonuje rezerwacji poprzez komercyjne internetowe systemy rezerwacyjne inne niż www.platinumpalace.pl.
c) Dokonuje rezerwacji korzystając z usług biur podróży lub agencji turystycznych.
d) Korzysta z pakietów innych niż skierowane wyłącznie do Uczestników PP.
IV. Dane osobowe
Przystępując do programu lojalnościowego Uczestnik wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazach danych PP. Dostęp do bazy danych mają obiekty, które uczestniczą w programie marketingowym PP. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji, ułatwienia dokonywania kolejnych rezerwacji oraz w celach marketingowych (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych). Uczestnikowi przysługuje w każdym czasie prawo wglądu do jego danych osobowych i ich aktualizacji bądź żądania ich usunięcia.
V. Postanowienia końcowe
1. W kwestiach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stroną rozstrzygającą jest Organizator.
2. Rażące naruszenie przez Uczestnika Programu warunków niniejszego Regulaminu, może spowodować cofnięcie części lub wszystkich przysługujących mu z tytułu udziału w Programie uprawnień.
3. Platinum Palace zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu programu lojalnościowego.